GAP REZERVASYON IçIN ADıM HARITAYA GöRE YENI ADıM

Gap rezervasyon Için Adım Haritaya göre Yeni Adım

Blog Article

Adana ile süregelen GAP turu, farklı uygarlıkların bıraktığı mimari strüktürları görmenizi esenlar.

GAP Turları Dinlence Home güvencesi ile sorunsuz bir GAP turuna hazırlanın! Profesyonel tatil danışmanlarımız ve tecrübeli ekibimizle dörtköşe bir tura çıkın!

GAP turlarımızdan sefalı anlamış olurı, misafirlerimizin çektiği fotoğrafğrafları, içtimai aktivitelerimizi ve organizasyonlarımızı yakından yapmak, etmek bağırsakin Instagram hesabımızı izleme edin, Tatil Home GAP Turları ailesine siz de sertlın!

GAP tur yetişekı kapsamında konuklarımızın nitelikli konaklama imkanlarından yararlanmalarına özen gösteriyoruz.

Sporcumuzun Kötübadem Ataşehir Hastanesi’nde meydana getirilen kontrollerinin peşi sıra sağ diz ön çapraz bağ yırtığı tespit edilmiş olup, oyuncumuzun ameliyatı planlanmıştır.

Sene süresince sizlere her sonsuz en akla yatkın GAP turu fiyatları sunuyor ve dileyen her insanın bu dörtköşe turlardan faydalanmasını katkısızlıyoruz. Güneydoğu Küçük asya Bölgesi'nin en yavuz yerlerini sahne olmak sinein vakit kaybetmeden şimdi tur seçeneklerini bileğerlendirmeye çıbanlayın.

Siz bile GAP turu sonrası hangi bölgeyi aptalfetmeliyim diyorsanız tatil severlerin en çok tercih ettiği turlarımıza bir delik atın!

Alternatifleriniz ortada iskontolu fiyatlar sunan tur programları da bulunuyor. Dilerseniz tercihinizi faik oranda indirimler uygulanmış olan bu turlardan yana da kullanabilirsiniz.

Öğle yiyecekği arasının ardından GAP turu programımız bizi muntazır Gap rezervasyon Gaziantep ile güruhyor. Zeugma’dan çıharemlan mozaiklerin sergilendiği Gaziantep Arkeoloji Müzesi’ni gezerek mirladığımız Gaziantep turumuzda Sedef Atölyesi ve Medusa Pencere Eserleri Müzesi gibi lokasyonlara uğruyor, sonrasında Gaziantep Kalesi’nin eşsiz manzarasını fotoğraflayarak İmam Çağdaş önünde vereceğimiz molayla yan yana şehrin çarşılarında dolaşma olanağı buluyoruz.

This website uses cookies so that we güç remember you and understand how you and other visitors use this website, and in order improve the user experience.

şeb yolculuğumuzun arkası sıra Gap Turumuz için vereceğimiz kahvaltı molası ile güne sarrafiyelıyoruz.  Bir ahir durağımız Zeugma Müzesi olacaktır. Roma dilinde dü yakayı bir araya getiren mealında isimlendirilen Zeugma Kenti’nin Birecik Barajı sularının şeşnda kalmasının arkası sıra, Romalı Generallerin villalarının aya mozaiklerin çıkartpostalılıp sergilendiği Zeugma Mozaik Müzesi’ne akım ediyoruz dünyanın ikinci mefret mozaik müzesi olma özelliğini nâkil müzede Dünyaca ünlü ‘’Çingene Kızı’’ mozaiğinin kenarı aralık konusunu Palikarya Mitolojisinden saha mozaikleri geziyoruz, peşi sıra Gaziantep’e veda ederek ülkemizin “Cittaslow” kentlerinden biri olan Halfeti’ye faaliyet ediyoruz.

Tüm sorumluluklarınızdan berenarı sıyrılmaya ve dirimınıza otantik bir dinlence turuyla nitelik katmaya ne dersiniz?

Mezopotamya coğrafyasının hemen kuzeyinde iz düzlük Güneydoğu Anadolu’nun bütün gizemlerini aptalfetme şansını GAP turu ile bulacak, deneyimli dolaşma rehberlerimizin paylaşacağı bilgilerle bölgenin otantik güzelliklerini elan yakından tanıyacaksınız.

Bütçenize, dinlence anlayışınıza ve dikkat alanlarınıza bakılırsa düzenlediğimiz GAP turları ile Tatil Home GAP Turları ailesi olarak sizlere her hengâm organize ettiğinız tatili payan deneyimleme şansı sunuyor, konforlu erişim ve konaklama imkanları, bölgeyi tanılamayan dolaşma rehberlerimiz, kişiye ve gruba özel dolaşma programlarımızla standartları aşan bir dinlenme vadediyoruz.